PMBD PMBD
Welcome, Guest. Please login or register.
2024 April 27, 17:49:09

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
138712 Posts in 1637 Topics by 5282 Members
Latest Member: AlexanderPistoletov
* Home Help Search Calendar Login Register
+  PMBD
|-+  The Pirate Ship
| |-+  ARR!
| | |-+  Non-English-Speaking Thread
0 Members and 1 Chinese Bot are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 THANKS THIS IS GREAT Print
Author Topic: Non-English-Speaking Thread  (Read 30869 times)
Gwendolyne
ARR!

Posts: 184



View Profile WWW
Non-English-Speaking Thread
« Reply #90 on: 2007 September 14, 06:24:39 »
THANKS THIS IS GREAT

Quote from: "Roxelane"


Danke, Roxelane, hab es eben erst gesehen!
Tekos Sachen lassen ganz schön an Qualität nach. Hast du das neue Set von ihm gesehen? TSR tut ihm gar nicht gut!
Oh, und ich mag deine Sig  :lol:
Logged

Filesharing at its friendliest

The Simscave
Roxelane
ARR!

Posts: 61



View Profile WWW
Non-English-Speaking Thread
« Reply #91 on: 2007 September 15, 13:32:30 »
THANKS THIS IS GREAT

Quote from: "Gwendolyne"
Quote from: "Roxelane"


Danke, Roxelane, hab es eben erst gesehen!
Tekos Sachen lassen ganz schön an Qualität nach. Hast du das neue Set von ihm gesehen? TSR tut ihm gar nicht gut!
Oh, und ich mag deine Sig  :lol:



Teko kann definitiv nicht unter Druck arbeiten. Das hat sich in der kurzen Phase gezeigt, als er mit Reflexionistin zusammenarbeitete. Immer öfter musste er Objekte zurücknehmen und überarbeiten. Und der doppelte Druck, etwas zu erstellen und dann noch überwachen, dass ihm niemand ein paar Pixel stiehlt, ach ja, und dann immer noch die deprimierende Suche nach seinem Copyright, das alles ist ganz schön hart. Na und seine Piraten-Phopie wird wahrscheinlich auch seine Hand beim Meshen lähmen- :twisted:   Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy
Logged

Anouk
ARR!

Posts: 1782


Inactive


View Profile
Non-English-Speaking Thread
« Reply #92 on: 2007 September 15, 14:15:17 »
THANKS THIS IS GREAT

Ejjjjj...... biertjeuh?Huh
Logged

Inactive
Scurvy Wench
ARR!

Posts: 233


Now with POTO!


View Profile
Non-English-Speaking Thread
« Reply #93 on: 2007 September 17, 08:04:06 »
THANKS THIS IS GREAT

Yo hablo un piqueno espanol.

(That's all I know besides this insult I made up in class one day)

Tu te gusta dar mucho cabeza! por, Tu Mama te gusta dar mucho cabeza! por, Yo me gusto dar mucho cabezo!

(It's fun to say to the German kids who have no idea what i'm saying, then again, they deserve it. You have no idea what they've made me say!)
Logged

Playing in the GIMP is one of my favorite things. - chemestrycourtney
I did it for the Bacon - Hecubus
Thank you for that visual abortion - Paloma
Gwendolyne
ARR!

Posts: 184



View Profile WWW
Non-English-Speaking Thread
« Reply #94 on: 2007 September 18, 11:20:34 »
THANKS THIS IS GREAT

Quote from: "Roxelane"
Teko kann definitiv nicht unter Druck arbeiten. Das hat sich in der kurzen Phase gezeigt, als er mit Reflexionistin zusammenarbeitete. Immer öfter musste er Objekte zurücknehmen und überarbeiten. Und der doppelte Druck, etwas zu erstellen und dann noch überwachen, dass ihm niemand ein paar Pixel stiehlt, ach ja, und dann immer noch die deprimierende Suche nach seinem Copyright, das alles ist ganz schön hart. Na und seine Piraten-Phopie wird wahrscheinlich auch seine Hand beim Meshen lähmen- :twisted:   Cheesy  Cheesy  Cheesy  Cheesy


Bis jetzt läd er ja fast nur noch seine alten Sachen hoch, die er bei Reflex gelöscht hat. Irgendwann ist der Vorrat aber auch erschöpft  :lol:
Logged

Filesharing at its friendliest

The Simscave
yippee
ARR!

Posts: 148


View Profile
Non-English-Speaking Thread
« Reply #95 on: 2007 October 06, 20:50:53 »
THANKS THIS IS GREAT

Gawd I spaced out reading the German posts...

Malambat naku e mumunta keni, kumusta na kayu ngan pirata?
Logged

f you still like watching cartoons and think the world is a nice warm place, FUCK YOU.  fuck you fuck you fuck you fuck you.
Kaelindra
Landlubber

Posts: 7


View Profile
Non-English-Speaking Thread
« Reply #96 on: 2007 October 28, 16:31:15 »
THANKS THIS IS GREAT

Quote from: "mando"
Quote from: "Kaelindra"
Il n'y a personne pour parler français avec moi ? Je me sens seule ici.  :lol:


Je peux parler français un petit peu, mais pas très bien, désolé. S'il faut lire des mots compliqué, et je me suis perdue (et voila! Je pense que j'ai fait quelques erreurs dans la sentence précédent)! Mon écriture est plus pire que mon discours, mais je pense qu'il y a quelques personnes ici qui peux parler français avec vous. Ne vous sentez pas seule, Kaelindra! (Je pense qu'il y a une erreur là, aussi...sigh) :lol:


Pas mal ! Pas mal du tout ! Il n'y a pas tant de fautes que ça ! C'est même incroyable, car le français est une langue assez difficile à parler (beaucoup de Français font des fautes aussi !)
Logged
Grincheuse
Landlubber

Posts: 26


View Profile
Non-English-Speaking Thread
« Reply #97 on: 2007 November 02, 19:57:47 »
THANKS THIS IS GREAT

Quote from: "Kaelindra"
Quote from: "mando"
Quote from: "Kaelindra"
Il n'y a personne pour parler français avec moi ? Je me sens seule ici.  :lol:


Je peux parler français un petit peu, mais pas très bien, désolé. S'il faut lire des mots compliqué, et je me suis perdue (et voila! Je pense que j'ai fait quelques erreurs dans la sentence précédent)! Mon écriture est plus pire que mon discours, mais je pense qu'il y a quelques personnes ici qui peux parler français avec vous. Ne vous sentez pas seule, Kaelindra! (Je pense qu'il y a une erreur là, aussi...sigh) :lol:


Pas mal ! Pas mal du tout ! Il n'y a pas tant de fautes que ça ! C'est même incroyable, car le français est une langue assez difficile à parler (beaucoup de Français font des fautes aussi !)


Ne t'en fais pas Kaelindra je suis sûre que tu es loin d'être seule (avec ou sans fautes  :lol: ) et ce malgrès le peu d'écho qu'a la cause des Pirates du coté de chez nous !
a plus !
Logged
pennynne
Landlubber

Posts: 37


View Profile
Non-English-Speaking Thread
« Reply #98 on: 2007 November 02, 22:26:33 »
THANKS THIS IS GREAT

Puhutaan nyt välillä suomeakin. Cheesy Hallan vaara alavilla mailla. Yökyöpelille hyvää yötä.  Tongue Tosi järkeviä lauseita...
Logged
ValkyrieProfile
Landlubber

Posts: 38


View Profile
Non-English-Speaking Thread
« Reply #99 on: 2007 November 06, 21:06:48 »
THANKS THIS IS GREAT

Quote from: "Grincheuse"
Ne t'en fais pas Kaelindra je suis sûre que tu es loin d'être seule (avec ou sans fautes  :lol: ) et ce malgrès le peu d'écho qu'a la cause des Pirates du coté de chez nous !
a plus !


"Peu" d'écho? J'aurai parié ma chemise qu'il n'y en avait aucun! Y aurait-il donc un site français qui parlerait de la cause des pirates?
Logged
mando
ARR!

Posts: 778



View Profile
Non-English-Speaking Thread
« Reply #100 on: 2007 November 07, 08:33:35 »
THANKS THIS IS GREAT

Quote from: "Kaelindra"


Pas mal ! Pas mal du tout ! Il n'y a pas tant de fautes que ça ! C'est même incroyable, car le français est une langue assez difficile à parler (beaucoup de Français font des fautes aussi !)


Vous êtes trop gentils, je pense, mais merci beaucoup! Je suis bien content que je peux me souvenir quelques mots (s'ils sont tous corrects est un autre matière :lol: ).
Logged
Herman Toothrot
Landlubber

Posts: 29


"'X' never, ever marks the spot!"


View Profile WWW
Non-English-Speaking Thread
« Reply #101 on: 2007 November 07, 22:11:22 »
THANKS THIS IS GREAT

Helkuta! Finskejä! Smiley
Logged
Grincheuse
Landlubber

Posts: 26


View Profile
Non-English-Speaking Thread
« Reply #102 on: 2007 November 09, 17:58:41 »
THANKS THIS IS GREAT

Quote from: "ValkyrieProfile"
Quote from: "Grincheuse"
Ne t'en fais pas Kaelindra je suis sûre que tu es loin d'être seule (avec ou sans fautes  :lol: ) et ce malgrès le peu d'écho qu'a la cause des Pirates du coté de chez nous !
a plus !


"Peu" d'écho? J'aurai parié ma chemise qu'il n'y en avait aucun! Y aurait-il donc un site français qui parlerait de la cause des pirates?

j'ai vu quelques liens par ci par là dans les forums mais évidement aucun site n'ose franchir le pas !
Logged
PutanginaMo
ARR!

Posts: 114


View Profile
Non-English-Speaking Thread
« Reply #103 on: 2007 November 10, 20:39:39 »
THANKS THIS IS GREAT

haha! tanginang yan.. kelan ba mawawala yang mga paysite? mukha na tayong gago d2 eh?!? antagal na nating pinaglalaban to.. bat di pa rin cla maubos-ubos! grrrrrrrrrrr!
Logged
Amazone
Buccaneer
ARR!

Posts: 457


The haunted Witch


View Profile
Non-English-Speaking Thread
« Reply #104 on: 2007 November 14, 14:57:37 »
THANKS THIS IS GREAT

Norske vikinger! ARR! Babord, Styrbord! Invader og stjel, robb og ran.
Nå skal vi på Tokt! Mer sprit takk. Arrrrrrrrr!
Logged

You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 Print 
« previous next »
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.08 seconds with 19 queries.